Member details

Tweelingen!

Join

Sort by: -Old first- | New first

28 Mar 2007, 11:28
wat vinden jullie de meest irritantste vraag op merking over het tweeling zijn?
29 Mar 2007, 17:15
"Hee Saskia"
of
"Heeft je zus dan geen piercing?"
:huh: We zijn tweeling maar dat betekend niet dat we alles hetzelfde doen/hebben!
29 Mar 2007, 22:15
ik vind het altijd wel grappig als ze zeggen zijn jullie zusjes of tweeling
16 Apr 2007, 18:03
Wie is het oudst? Gek dat dat dan nog iets uit maakt. Dan zeg ik dat ik 10 min ouder ben en meestal is dan het antwoord: dacht ik al (alsof je dat kan zien!).
23 Apr 2007, 18:08
haha, jah indd:-p , je kunt toch echt niet zien of iemand een paar minuten ouder dan jou is echt zoo onzin, wat ik ook vervelend vind is, hoe is dat dan tweeling zijn??, ( leuk antwoord hoe is dat dan eenling zijn ;-) )
11 May 2007, 15:15
"Maar jullie lijken helemaal niet op elkaar.. :(() "

Moet dat dan?! :-p

"Zijn jullie op dezelfde dag jarig dan?"

Jaaa vreemd hea?! ;-)
12 May 2007, 18:21
"jullie zijn tweeling, dat zie je zo...dus jullie lusten ook precies hetzelfde!"

uhm...nee dus..sommige dingen vind ik niet te eten en me zus vind het heerlijk
13 Jul 2007, 12:59
is het leuk om een tweeling te zijn???

god hoe vaak ik deze vraag al heb moeten benatwoorden
15 Aug 2007, 15:58
He? Ben jij nou Laura of ben je nou sarah..

ZOW IRRITANT!. Vooral als het altijd dezelfde mensen zijn..:-p
28 Aug 2007, 01:57
hoe is het nou om een tweeling te zijn?, vind ik heel irritant, omdat ik er ook geen antwoord op kan geven. ik weet niet beter dan dat het zo is.
en over 1eïg of 2eïg, omdat wij het niet weten en dan moet ik altjd dat hele verhaal weer vertellen.
verder vind ik het heel dom als mensen zeggen: "ooh, lijkt me zo leuk om een tweeling te zijn! met mijn zusje ofzo!"
28 Aug 2007, 07:57
Alsmaar de vraag hebben jullie ooit :sortof: de wisseltruc gedaan bij een dame!

Ik heb die vraag ZOOO gehad:(()

(antwoord is trouwens NEE,voor diegene die et zich alsnog stiekem afvroegen:-p )
11 Sep 2007, 22:50
haha mireille, over die 1eige en 2eige vragen word ik ook gek. ik heb dus een tweeling zus en dan vragen mensen het nog steeds. Best wel dom.
22 Sep 2007, 18:36
"voel je het als de ander pijn heeft?" Zooo irritant.
Inderdaad ook "zijn jullie zusjes?"
6 Oct 2007, 17:37
Hooii

Wie is er ouder..? is altijd zo'n orginele vraag joh.. :-s hmm dus niet hea?! Ow enne: zijn jullie dan ook echt zo "hetzelfde"? En: hebben jullie dezelfde vrienden? HALLOO IK HEB OOK EEN LEVEN! ;-) Ik kan nog wel ff doorgaan.. maar iedere tweeling weet dat wel.. :-p

Owjaa.. en eigenlijk niet een vervelende vraag, maar wel heel dom, die ook erg vaak gesteld wordt.. Ff van te voren; ik ben dus tweeling met een jongen.. Komt tie: zijn jullie 1 of 2 eiig..? Whahahaaa! Ik neem aan dat iedereen m hier WEL begrijpt.. :-p

XX Annemarie
12 Oct 2007, 13:41
'Is het leuk om een tweeling te zijn?'

'Wie is er ouder?'

'Zijn jullie eeneiig of tweeiig?'

'Ik kan jullie echt niet uit elkaar houden wat zijn nou de verschillen?'

'Simone!'

En eerst hadden we ons haar anders, omdat niemand ons uit elkaar kon houden. Maar dat hielp niet want heel veel mensen doen gewoon geen moeite om te kijken wie het is, die zeggen maar wat. Dus toen heb ik mijn haar ook korter laten knippen en toen zei iedereen 'wat heb je nou gedaan? Nu zie ik het verschil niet meer!' Alsof ze het eerst wel zagen:-s . Eén meisje (iemand die ons allebei vrij goed kent) zei zelfs 'dat hebben jullie vast gedaan om mij te pesten.' Dat vond ik echt geen leuke opmerking we kennen haar al heel lang en alsof zij het verschil niet weet...:chinrub:

Let ook op dat 'dat hebben JULLIE gedaan'... Terwijl ik mn haar heb laten knippen en m'n zus niet.

Subject Started by  Replies   Last 
Josine
4 yesterday, 13:08
Jolisa
2 11 Aug, 10:57
Tessaa :nerd:
1 28 Jul, 18:33
diaantje :-)
28 28 Jul, 18:28
Roger
9 28 Jul, 18:24
Jessica